Friday, December 4, 2015

Pengaruh DVD Panduan Bisnes Printing Tanpa Modal Dari Rumah


Saya memang dah lama teringin nak ceburkan diri dalam bisnes printing. Lebih-lebih lagi bila saya dapat tau yang bisnes printing ni sebenarnya boleh kita buat tanpa perlu keluar modal yang besar. 


Baca juga: Panduan Lengkap Bisnes Printing Tanpa Modal 

Kalau tak perlu keluar modal langsung, itu kurang tepat sebenarnya.


Sebabnya even kita tak keluar modal dari segi wang ringgit, kita masih perlu keluar modal dari segi masa dan tenaga kita. Cuma dalam konteks artikel kat atas tu, tanpa modal disitu lebih kepada tanpa perlu keluar wang ringgit. 


Ok... bisnes printing sekarang ni dah jadi lebih simplify.


Dengan adanya DVD Panduan Bisnes Printing ni, hampir semua orang boleh mula jalankan bisnes printing mereka. 


Salah satu kemahiran perlu ada kalau nak buat duit dalam bisnes printing ni ialah kemahiran edit gambar.


http://www.sabreehussin.com/bisnes-printing


Atas ni contoh gambar yang saya dah siap edit


Tak ada la guna teknik yang susah-susah sangat pun. Saya pun masih lagi dalam peringkat berlatih lagi. Nak bagi biasakan diri guna software edit gambar photoshop. 


Ya... 


Alang-alang nak buat bisnes dalam bidang printing... biarlah buat sampai jadi.


Mungkin di peringkat awal, kita kurang berjaya nak jualkan hasil-hasil seni kita kat orang lain. Itu tak ada masalah sebab peringkat awal ni la masanya untuk kita bina portfolio kita. 


Hasilkan seberapa banyak design yang lain daripada yang lain dan yang penting kenalah menarik dan sedap mata memandang. 


Ok la, saya nak berlatih dan tajamkan lagi skil guna software photo editing ni. 


Saya nak cerita lebih-lebih tentang bisnes printing dari rumah ni pun tak boleh jugak, sebab saya bukanlah orang yang sepatutnya. 


Kalau anda serius nak belajar, boleh belajar dari DVD Panduan Bisnes Printing ni ye.      




  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...