Sunday, February 7, 2016

Bayaran Komisyen Sebanyak RM200 Dari Jobdirumah Bagi Bulan


Blog ni saya tulis untuk berkongsi kepada para pembaca sekalian yang masih lagi satu program yang boleh membantu kalian untuk buat duit dari rumah. Sama ada anda ingin memilih untuk bekerja dari rumah atau pun berniaga dari rumah.  


Kedua-dua cara ini, adalah cara yang proven untuk buat duit dari rumah. 


Ya, anda boleh buat duit sebagai seorang pelabur yang hanya menjalankan operasi dari rumah sahaja. Namun, bukan semua orang ada ilmu kewangan yang bagus untuk menjadi pelabur yang sentiasa dapat buat untung. 


Pasaran saham atau pasaran forex misalnya, adalah pasaran yang sangat bahaya dan anda berisiko untuk hilang duit daripada buat duit. Kalau anda cuma tau sikit-sikit, atau setakat cuma ada basic, kebarangkalian untuk anda hilang duit adalah sangat tinggi dalam pasaran yang saya sebutkan tu tadi. 


Berbeza halnya dengan bekerja dari rumah. 


Kita buat kerja. Siapkan kerja, hantar kepada majikan, dan terima bayaran. Itu sahaja. 


Ataupun kalau nak buat duit seperti seorang peniaga, begitu la lebih kurang kaedahnya. 


Fokus pada kerja-kerja pemasaran. Kalau takut rugi, guna sahaja kaedah pemasaran PERCUMA. 


Tulis blog. Kumpul prospek menggunakan sistem autoresponder dan sebagainya. 


Saya buat begitu, dan Alhamdulillah ini adalah hasilnyhttp://www.sabreehussin.com/apa-untungnya-dengan-menjadi-ahli-jobdirumah/a. 

 

Erm... tak ada rahsia, dan tak ada sebarang perkara ajaib yang saya lakukan. 


Saya join jobdirumah dan saya promosikan program ini kepada yang memerlukan panduan ini.  


Anda pun boleh lakukan. 


Klik sini sekarang untuk join jobdirumah. 





 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...