Thursday, February 25, 2016

Komisyen Referral Tone Excel Februari 2016


Selain Jobdirumah, saya juga bergiat secara aktif untuk mempromosikan simkad Tone Excel


Bila saya kata promosikan secara aktif, tak ada la aktif sangat sampai setiap minggu mesti nak kena turun HQ, atau setiap kali ada kesempatan saya akan buka booth. Oh tidak-tidak. 


Saya rasa itu bukan style saya. Saya tak nak buat bisnes dengan cara yang menyusahkan. 


Bisnes Tone Excel ni saya buat secara sambilan dan saya promosikan secara online sahaja ya. Buat secara santai-santai dan relaks sahaja. 


Saya tak nak jadikan Tone Excel macam satu bebanan untuk saya. Saya nak buat dengan cara yang sesantai yang boleh. Biarlah tak banyak mana income macam orang lain, namun apa yang penting, saya ada masa nak buat lain-lain bisnes selain dari Tone Excel ni. 


Saya join Tone Excel pun di saat semua orang dah tahu apa itu Tone Excel. Bukannya pada waktu TE baru nak naik. Jadi, memang agak slow. Ditambah pulak sekarang ni pun ada banyak syarikat telco yang menggunapakai konsep pemasaran yang lebih kurang sama dengan TE. 


Baiklah, saya sebenarnya cuma nak update bayaran komisyen yang saya terima dari Tone Excel. 

 


Blog ni pada asalnya adalah berkisarkan tentang bekerja dari rumah. Memandangkan saya perhatikan yang bisnes Tone Excel ni pun sesuai untuk dijalankan hanya dari rumah, jadi saya rasa baik saya masukkan sekali cerita tentang Tone Excel kat dalam blog ni. 


Saya boleh buat, anda pun dah tentu boleh buat jugak. 


Baiklah, sasaran saya, In Shaa Allah nak dapatkan sekurang-kurangnya sebulan seorang downline sahaja. Dalam masa sebulan ada 30 hari, rasanya ini adalah satu sasaran yang munasabah, kan? 


Baiklah, untuk pengetahuan anda juga, ini adalah hasil usaha pemasaran secara online 100%. 


Saya menggunakan platform yang dibangunkan oleh Team Autodownline. Kalau anda nak tau apa itu team AutoDownline, baca post saya ni. 


Klik: Sistem Autodownline Tone Excel: Apa yang anda perlu tahu tentang TeaM AutoDownLine

Tak kan nak tengok je? 


... dan sampai bila anda nak tengok je? Jom la join saya, untung-untung anda juga yang akan dapat komisyennya. Bukan saya. 


Sistem yang cantik dah disediakan, tinggal anda manfaatkan sahaja sistem ini. 
 

Sambil-sambil buat Jobdirumah, buat jugak kerja lain. Dua-dua komisyen boleh dapat. 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...