Wednesday, October 7, 2015

Dapat bayaran komisyen dari Ashadee sebanyak RM51


Bulan Oktober 2015 ni rupanya saya masih berpeluang untuk buat duit sebagai ejen affiliate bagi pihak Ashadee. 


Ini dia bayaran yang saya terima. Jumlahnya ialah sebanyak RM51.00



Tak perlu begitu memilih kalau nak serius nak buat duit dari rumah! 


Mana yang anda PERCAYA boleh buat duit... jalankan je. Asalkan incomenya HALAL dan ia tak mengganggu tugasan hakiki anda. 


Kena ada sedikit rasa TAMAK untuk pergi lebih jauh dan nampak hasilnya. 


Lagi-lagi untuk golongan muda dan belia. Saya faham, ada antara anda yang masih tak reti nak bezakan antara MLM dengan program affiliate. 


Baik... apa yang saya lakukan ini ialah program affiliate ya. 


Saya hanya daftar di laman web Ashadee sebagai ejen, kemudian saya dah boleh mula mempromosikan produk-produk yang saya rasakan ada potensi untuk hasilkan jualan. 


Itu sahaja. 


Tak ada nak kena jumpa prospek. Tak ada kena buat table talk. Overall, teknik promosi yang saya pakai ialah Teknik SEO sahaja. 


Saya tak bercadang nak membebel panjang tentang kepentingan teknik SEO ni, sebabnya anda boleh baca kat sini. Even kalau anda perlukan panduan yang boleh mengajar anda macam mana nak buat duit dengan teknik SEO pun saya ada terangkan kat situ. 


Jalannya saya dah tunjukkan. 


Kini semuanya terpulang pada anda, sama ada anda nak buat tindakan, atau anda memang jenis yang pasif dan lebih suka mendiamkan diri dan tak buat apa-apa. 


Siapalah saya nak judge orang lain. Saya tak layak. Kalau anda rasakan setiap bulan boleh buat duit tambahan hanya dengan bekerja dari rumah dengan bantuan komputer dan laptop adalah sesuatu yang cool... saya harap anda tahu, semua ini hanya akan tercapai apabila adanya ilmu dan tindakan ye.


Apa pun, saya yang bercerita ni... kalau boleh nak semua orang rasai pengalaman yang saya sedang lalui ini. 


Kalau boleh, saya nak semua orang jadi kaya, atau at least ada extra income hanya dengan bekerja dari rumah. 


Sebabnya, saya percaya kebanyakkan keluarga kat Malaysia ni pasti ada langgan servis sambungan internet dan juga ada komputer atau laptop kat rumah tu. 


Jadi, apa kata anda gunakan ia dengan sebaiknya untuk buat duit. 


Bukankah itu lebih baik daripada anda biarkan sahaja langganan anda jadi sia-sia. At least kalau dapat buat duit RM50 - RM1,000 extra setiap bulan pun dah cukup bagus, kan? 


Apa-apa kerja yang boleh di submit secara online, sama ada menerusi emel, atau perlu pos laju, ianya boleh dilakukan hanya dari rumah! 


Ok la, ini rujukan PERTAMA yang saya lihat apabila saya nak dalami ilmu bekerja dari rumah. 


Klik sini untuk akses panduan jobdirumah ya


 


 






 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...