Thursday, March 17, 2016

Bayaran Komisyen Sebanyak RM100 Dari Jobdirumah Bagi Bulan Mac 2016


Kerja dah buat. Tugasan dah disiapkan. Sasaran pun dah di tetapkan. Kali ini, tinggal tunggu masa untuk dapat bayaran daripada Jobdirumah.


Adakah jobdirumah membayar ahli-ahlinya? 


Sudah tentulah. Namun jangan salah faham, jobdirumah bukannya membayar semua ahlinya, sebaliknya pihak jobdirumah hanya membayar ahli-ahli yang buat kerja sahaja. 



Adil la kan. Ada kerja ada hasil. Tak ada kerja, tak buat kerja, nak dapat bayaran apa bendanya? Faham?


Ini bayaran dari Jobdirumah yang saya terima bagi bulan Mac 2016.


Bayaran yang saya terima kali ini adalah sebanyak RM100 sahaja. 


Jadilah kan... daripada langsung tak dapat kan. Upah ini adalah kerana saya telah membantu mendapatkan pelanggan yang baru untuk pihak Jobdirumah. 


Ia dikira daripada 1 February hingga 29 February yang lepas. Dalam tempoh tersebut, apabila ada jualan yang terhasil, dan ada pelanggan yang membeli panduan ini, maka bayaran komisyen untuk saya akan dibayar pada bulan seterusnya. 


Sales untuk bulan Mac ni masih belum lagi di finalize kan. So masih lagi dalam peringkat pengiraan. In Shaa Allah, bulan April nanti tau la berapa banyak yang saya terima. 


Apa pun, jika anda ingin mencapai hasil yang sama macam yang saya dapatkan ni, anda perlu jadi ejen affiliate jobdirumah terlebih dahulu. 


Sebaik-baiknya anda jadi pelanggan dulu, kemudian kalau anda puas hati dengan latihan yang diberikan, barulah anda jadi ejen affiliate. 


There is no point untuk anda mempromosikan sesuatu yang anda sendiri tak suka atau benci. Sebab tu kena jadi ahli dulu, dan ikuti latihan yang diberikan. Bila dah betul-betul faham, then barulah move on ke step yang seterusnya iaitu sama ada nak buat duit sebagai ejen affiliate atau nak buat duit sebagai pekerja dari rumah. 


Ok la, baca panduan jobdirumah tu kat sini ye. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...