Monday, March 21, 2016

Bukti buat duit hanya bekerja dari rumah part time


Dalam posting saya yang lepas, saya ada cerita tentang contoh tugasan mudah yang boleh kita lakukan hanya dari rumah. Tugasan-tugasan tersebut kebanyakkan memang mudah-mudah belaka. 


Antara kerja yang perlu kita lakukan ialah seperti menekan like pada FB Fanpage, komen pada video, komen pada blog dan sebagainya. Ianya sangatlah mudah hinggakan ada yang tak sanggup nak buat. 


Iya... saya serius. Terlalu mudah sampaikan ada yang tak nak buat. Entah... mungkin sebab rasa kerja-kerja macam ni tak ada kelas la kot. Agaknya la. Saya mana tau macam mana orang lain berfikir. Kan lain orang lainlah gaya fikirnya. 


Kalau nak tengok posting tersebut, boleh klik artikel ini. Tajuk: Ini dia contoh tugasan mudah untuk bekerja dari rumah


Untuk membuktikan yang kerja-kerja tersebut memang betul-betul mudah, maka saya sendiri telah cuba untuk buat beberapa tugasan.


Ok selepas saya pilih betul-betul, mana satu tugasan yang memang senang, maka inilah dia antara tugasan yang telah pun saya siapkan. 

 

Ya, ada part yang saya tutup. Kalau nak tau, part itu hanyalah "BUKTI" yang menandakan saya telah pun submit tugasan tersebut. Ada maklumat yang agak sensitif, yang pada perkiraan saya, hanya pihak majikan sahaja yang patut lihat. 


Lihat pula pada kolum Earned. 


Itulah bayaran (yang tak seberapa) yang saya perolehi. Alhamdulillah.


Jujurnya, saya memang tak setuju dengan tindakan segelintir ahli Jobdirumah, yang dah beli panduan ni, tapi sampai sekarang masih lagi tak bertindak dan mula bekerja. 

http://www.sabreehussin.com/jobdirumah

Kalau anda masih tak mula bekerja sebab anda nak fokus pada program affiliate, itu tak ada masalah. Sebab saya juga begitu. Saya lebih fokus pada kerja-kerja affiliate berbanding buat kerja dari rumah.


Fokus pada kerja-kerja afifliate juga boleh menghasilkan wang. Ini buktinya. Apa yang saya kurang setuju ialah apabila anda langsung tak buat apa-apa. Pada saya, tindakan seperti itu adalah suatu pembaziran dan anda telah mensia-siakan wang pendaftaran anda untuk menjadi ahli jobdirumah.


Anda ni dah lupa ke? Kan satu masa dulu, anda dah berjanji pada diri anda sendiri yang anda nak buat duit lepas dah dapatkan panduan ini. 


Panduan ini adalah sebagai rujukan jika ada benda yang anda tak tau. Tapi, kenapa lepas dah dapat panduan, anda tak buat duit langsung? 


Paling tak syok, bila ada yang terus tak nak bukak panduan tu, dan video-video tutorial dalam tu pun masih ada yang tak habis tengok. Jangan begitu dong... 


Kalau rasa tak mampu nak buat kerja-kerja yang susah, anda sebenarnya ada pilihan untuk buat kerja-kerja yang lebih mudah. 


Contohnya macam yang saya sendiri lakukan. 


Ok la... kalau anda masih belum baca panduan ini, anda boleh baca kat sini

 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...