Tuesday, March 15, 2016

Boleh percaya ke kerja yang mendatangkan untung dari rumah?



Apa dia contoh kerja yang saya lakukan hanya dari rumah untuk mendapatkan untung? Of course selain daripada mempromosikan panduan jobdirumah...


Saya menawarkan servis penulisan artikel promosi di laman web milik saya. 


Jadi, kepada pemilik-pemilik perniagaan, yang mahu saya bantu promosikan perniagaan mereka di laman web saya, maka boleh beruhubung dengan saya untuk dapatkan perkhidmatan ini. 


Caj dan upah juga tidaklah begitu mahal. Anda boleh dapatkan maklumat penuh tentang kadar bayaran yang saya kenakan dengan menekan klik pada pautan ini.


Dengan melakukan kerja-kerja seperti ini, saya tak perlu pun ke pejabat. Cukup di lakukan hanya dari rumah, ataupun kalau nak buat kat tempat-tempat yang nampak lebih eksklusif macam kat starbuck misalnya pun boleh. 


Jadi, menjawab pertanyaan 

"Boleh percaya ke kerja yang mendatangkan untung dari rumah?" 


Jawapannya, SUDAH TENTU BOLEH.  


Hakikatnya, ada ramai lagi yang bekerja hanya dari rumah dan buat untung juga hanya dari rumah. 


Contohnya para pelabur saham. Mereka tak perlu keluar dari rumah untuk mulakan aktiviti trading, sebabnya sekarang ni semua itu boleh dilakukan hanya dari rumah. 


Mereka yang bekerja sebagai konsultan, juga boleh lakukan pekerjaan tersebut hanya dari rumah. Tak ada sebarang masalah pun. 


Cuma biasanya, kalau seseorang tu memang tak ada pengalaman, memang tak akan mudah percaya yang semua ni boleh dilakukan hanya dari rumah sahaja.


Saranan saya, teruskanlah mencari info dan tambahkan pengetahuan. Kita ni sekarang hidup dalam era sains dan teknologi. Apa yang nak diherankan dengan bekerja dari rumah? 


Kalau duk rumah saja-saja langsung tak kerja, ha... yang tu patutnya kena rasa pelik. 


Ok la... kalau nak belajar dengan lagi details macam mana nak bekerja dari rumah, belajar kat panduan ni. Saya pun dulu tak tau pape, bodoh juga, kena belajar jugak baru boleh pandai. 


 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...